چراغی: با تلاش مسئولان استانی، به دنبال مجوز دریافت کمک به پارس جنوبی هستیم

مدیراجرایی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به دنبال مجوز دریافت کمک به پارس جنوبی هستیم تا مشکلات این تیم برطرف شود.

چراغی: با تلاش مسئولان استانی، به دنبال مجوز دریافت کمک به پارس جنوبی هستیمایوب چراغی، مدیر اجرایی و سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در گفت‌ و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: دیروز به جم رفتیم. در حال پیگیری تمرینات و آماده برگزاری بازی با سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال هستیم.  

چراغی ادامه داد: شرایط روحی بازیکنان بسیار خوب است و بازیکنان بعد از تنش‌هایی که در این چند روز به وجود آمد، با صحبت‌هایی که فراز کمالوند، سرمربی تیم انجام داد، امیدوار شدند که مشکلات تیم حل شود. استاندارد بوشهر به این موضوع ورود کرده است. امیدواریم با درایتی که موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه دارد و تلاش‌هایی که می‌کند، مجوز‌هایی برای کمک به تیم گرفته شود تا مشکلات مالی پارس جنوبی برطرف شود.


بیشتر بخوانید: بازگشت تیم فوتبال پارس جنوبی به جم


او با اشاره به ورود دیگر مسئولان استانی به موضوع این روز‌های پارس جنوبی بیان کرد: به غیر از استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم هم پای کار آمده است. امروز حسینی، فرماندار جم جلسه‌ای با استاندار خواهد داشت. خوشبختانه پرواز را توانستیم هماهنگ کنیم و از تهران به جم آمدیم. در شهر خودمان می‌مانیم و پنجشنبه هفته آینده با یک پرواز به مشهد خواهیم رفت تا برای بازی با شهر خودرو در هفته دهم آماده شویم.


بیشتر بخوانید: برای حل مشکل پارس جنوبی، شورای تامین استان بوشهر باید تشکیل جلسه بدهد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار