معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین:

ممنوعیت پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان فاقد مهارت فنی و حرفه‌ای

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد تنها به مددجویان دارای مهارت فنی و حرفه‌ای پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دهقانی محمدآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: تسهیلات اشتغال زایی این نهاد تنها به مددجویان دارای مهارت فنی و حرفه‌ای پرداخت می‌شود از این رو لازمه دریافت تسهیلات ارائه مدرک معتبر دوره فنی و حرفه‌ای و یا حضور در این دوره هاست.

دهقانی محمدآبادی افزود: علاوه بر این ردیف‌های شغلی فاقد ارزش اقتصادی هم نمی‌توانند مشمول دریافت تسهیلات اشتغال زایی شوند چراکه اشتغال مورد نظر باید به لحاظ اقتصادی دارای ارزش و توجیه باشد.

او تأکید کرد: دقت نظر در پرداخت تسهیلات به این دلیل است که تلاش می‌کنیم تا تسهیلات پرداختی به ایجاد شغل و افزایش تولید و شاخص‌های اقتصادی در جامعه منجر شود تا با پرداخت تسهیلات بدون مطالعه افراد بیکار را به افراد بیکار بدهکار تبدیل نکنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: این نهاد آمادگی دارد تا نیروی مورد نیاز کارفرمایان را متناسب با حرفه اعلامی آموزش دهد و برای حضور در عرصه کار و تولید معرفی کند.

دهقانی محمدآبادی، در نیمه نخست امسال هزار و ۲۳۶ نفر از مددجویان آموزش فنی و حرفه‌ای دیده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ک

رشد ۴۰ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.