معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد;

بهسازی و مرمت راه های روستایی استان ایلام

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بهسازی و روکش آسفالت در ۲۷ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان انجام شده است.

بهسازی و مرمت راه های روستایی استان ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام محمدرضا رضایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بهسازی و روکش آسفالت در ۲۷ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان انجام شده است.

او اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون نقاط حادثه خیز متعددی در سطح استان شناسایی شده که برخی از آن‌ها بازسازی، اصلاح و برخی نیز تا پایان سال جاری ایمن سازی می‌شود.

رضایی با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، بیان کرد: این اداره کل همواره تلاش کرده نقاط مستعد حادثه سطح استان را برطرف کند و در این راستا اقدامات چشمگیری انجام داده است.

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره اقدام‌های این اداره کل برای رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد: امسال بیش از ۲۷ کیلومتر از راه‌های روستایی در سطح ۱۲ راه روستایی استان بهسازی و آسفالت شده است.

رضایی تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات عملیات لکه گیری و رگلاژ رویه آسفالتی بیش از ۹۵ راه روستایی دیگر نیز در نقاط مختلف این استان انجام شده و در مجموع بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت سرد و گرم در قالب فعالیت‌های امانی و پیمانی برای این مهم مصرف شده است.

انتهای پیام / با 

۲۷ کیلومتر از راه‌های روستایی ایلام بهسازی و آسفالت شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.