معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

پیگیر پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هستیم

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان کرمانشاه گفت : مجموعه زمین‌های ساحلی واقع در دهکده المپیک شامل دو زمین با مساحت ۲۲۰۰ متر و برای ورزش‌های فوتبال، والیبال و سپک تاکرا ساحلی است که سال ۹۲ کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهمند سال افزون معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان کرمانشاه گفت : زمانی که این پروژه شروع شد اعتباری حدود ۱۰۰ میلیون تومان به آن اختصاص یافت تا اقداماتی همچون زیرسازی، فنس کشی، روشنایی و... در آن انجام گیرد.

او مشکل کنونی این پروژه را تامین ماسه مورد نیاز برای زمین‌های آن عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه در استان ماسه استاندارد مورد نیاز برای این زمین‌ها را نداریم، تلاش کردیم تا از استان‌های شمالی یا اصفهان خریداری کنیم که به حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که فعلا این اعتبار تخصیص نیافته است.

او با بیان اینکه پیگیر پروژه‌های نیمه تمام استخر قهرمانی و سالن شش هزار نفری دهکده المپیک هستیم افزود: سالن شش هزار نفری با ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی و صرف ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام به ۲۴ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد که درحال حاضر حدود سه میلیارد تومان به آن اختصاص یافته تا فعال شود، برای پروژه استخر قهرمانی نیز تاکنون ۲۴ میلیارد تومان صرف شده و ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای اتمام آن به ۲۷ میلیارد تومان دیگر نیاز است که رقم بالایی است و این آمادگی را داریم تا آن را به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار نماییم.

سال افزون میزان سرانه فضای ورزشی استان را یک متر و ۱۹ سانتی متر عنوان کرد و گفت: انتظار داریم با افتتاح پروژه‌های ورزشی تا پایان سال این رقم به یک متر و ۲۵ سانتی متر برسد که در مقایسه با سرانه فضای ورزشی سایر استان‌های کشور وضعیت بسیار خوبی داریم.

از تجهیز ۱۴۰ خانه روستایی در سطح استان خبرداد و هدف از تجهیز این خانه‌ها را توسعه ورزش همگانی، پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان و در راستای شناسایی و معرفی استعداد‌های ورزشی در رشته‌های مختلف گروهی و انفرادی اعلام کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اتمام این پروژه‌ها یکی از اولویت‌هایی است که تلاش می‌کنیم بزودی با اختصاص اعتبار مورد نیاز پرونده آن‌ها را ببندیم .

 

 

انتهای پیام/د

اعتباری حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی، فنس کشی، روشنایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار