پرهیزگار: حضور مقامات آسیایی و جهانی ربطی به میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال ندارد

رئیس کمیته فوتسال گفت: مقامات فوتسال آسیا و ایتالیا به دعوت باشگاه گیتی پسند برای تماشای شهرآورد اصفهان در این شهر حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود و تیم‌ها در شهر‌های مختلف کشور به مصاف هم می‌روند. در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های این هفته، شهرآورد بین ۲ تیم هایپر شهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان برگزار می‌شود.

در حاشیه این دیدار قرار است، علی تار قلی زاده (رئیس دپارتمان فوتسال آسیا)، فابریزیو (دبیر کمیته فوتسال ایتالیا و مدرس جهانی فوتسال)، بیگز و عبدالعزیز کافه (نمایندگان فوتسال آسیا) به همراه دبیر و رئیس کمیته فوتسال، از نزدیک بازی بین ۲ تیم هایپر شهر و گیتی پسند را تماشا کنند.


بیشتر بخوانید: جابری: هیچ نامه‌ای از باشگاه ارژن به دست ما نرسیده است/ بازی این تیم فردا برگزار می‌شود


داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره حضور مقامات آسیایی و جهانی برای تماشای بازی بین این ۲ تیم گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های دوره کارگاه آموزشی فوتسال از ۳ روز پیش در تهران زیر نظرمدرسین فوتسال آسیا آغاز شد، قرار است این کلاس‌ها امشب به پایان برسد. مسئولان تیم گیتی پسند اصفهان از مدرسین فوتسال آسیا و ایتالیا دعوت کردند تا بازی شهرآورد بین تیم های هایپر شهر و گیتی پسند را از نزدیک تماشا کنند و به همین دلیل آنها با این دعوت موافقت کردند.

پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال درباره اینکه آیا حضور این افراد مربوط به میزبانی ایران در جام باشگاه‌های آسیا می‌شود گفت: خیر این اشخاص فقط ۳ روز در ایران حضور دارند تا کلاس‌های دوره کارگاه آموزشی فوتسال را برگزار کنند و قرار است بعد از تماشای بازی تیم های اصفهانی به کشورشان باز گردند. همان طور که گفتم آن‌ها فقط به دعوت باشگاه گیتی پسند برای تماشای این بازی می‌روند و ربطی به درخواست ما برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا ندارد.


بیشتر بخوانید: ناظم‌الشریعه: راه رسیدن به تیم ملی فوتسال برای جوانان همیشه فراهم است/ اگر شرایط اقتصادی لیگ مناسب باشد بازیکن به خارج از کشور نمی‌رود


رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت درخواست میزبانی ایران برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ گفت: ما نامه AFC را به تازگی دریافت کرده ایم و هم اکنون در حال بررسی سالن‌ها و شرایط میزبانی هستیم. همان طور که می‌دانید ما فرصت کافی داریم تا درخواست میزبانی خود را به کنفدراسیون فوتسال آسیا ارسال کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه ما در کشورمان از سالن‌های بسیار خوب و مجهزی داریم ابتدا باید امکانات و تجهیزات خود را به خوبی بررسی و بعد از آن درخواست خود را برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا ارسال کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار