محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال «شهید صیاد شیرازی» از آخرین روند نگارش فیلمنامه این مجموعه خبر داد.

سیناپس سریال «شهید صیاد شیرازی» به سیما فیلم/پیش تولید سریال از ابتدای ۹۹محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند ساخت سریال «شهید صیاد شیرازی» گفت: مراحل نگارش فیلمنامه سریال «شهید صیاد شیرازی» از سال ۹۰ آغاز شده است. حدود چهار سال پژوهش و تحقیق انجام شد، اما به دلیل اختلالی که در روند نگارش به وجود آمد، نگارش فیلمنامه در دو سال اخیر از سر گرفته شد.

وی افزود: سیما فیلم، ستاد کل نیرو‌های مسلح و خانواده شهید طرح اولیه را تایید کردند و در مراسم سالگرد شهادت ایشان، از فیلمنامه اولیه رونمایی شد. قرار است هفته آینده سیناپس سریال «شهید صیاد شیرازی» را به سیما فیلم ارائه کنیم و در صورت تایید نهایی نگارش فیلمنامه آغاز خواهد شد.

تهیه کننده سریال «برادر جان» عنوان کرد: با اتمام فیلمنامه پیش تولید سریال «شهید صیاد شیرازی» از ابتدای سال ۹۹ آغاز می‌شود.

شفیعی اظهار کرد: در سریال «شهید صیاد شیرازی» در فصل کوتاهی به دوران کودکی، نوجوانی و مراحل تحصیل ایشان می‌پردازیم. البته بخش اصلی سریال، به جریان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و زمان شهادت آن بزرگوار اختصاص دارد.

این تهیه‌کننده درباره تیم نویسندگی این سریال عنوان کرد: نگارش فیلمنامه بر عهده فرهاد توحیدی و مشاور فیلمنامه محسن مومنی شریف است و سریال در ۵۰ قسمت ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
ما در مملکتمان دلاور مردان مردی هچون تک تیرانداز اسطورهای دفاع مقدس کم یاب و نادر و بی نظیر و نخبه و جوانمرد مانند برادر عزیز و گرامی شهید صدیق گرانقدر عبدالرسول زرین داریم ولی تا کنون گمنام و نا آشنا برای ملت بزرگ و قهرمان و پهلوان پرور ایران بوده است .
آخرین اخبار