کشف ۶۰ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۶۰ فقره سرقت در همدان خبر داد.

کشف ۶۰ فقره سرقت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو از خودرو‌های پارک شده در پارکینگ‌ها و حاشیه جاده‌ها در منطقه توریستی گنج نامه و تپه عباس آباد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

او افزود: طی بازدید فنی از محل‌های سرقت مشخص شد که سارقان از اینکه مناطق مورد نظر فاقد دوربین مدار بسته است اطلاع داشته و به راحتی سوژه خود را انتخاب و سپس اقدام به سرقت می‌کردند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگرد‌های پلیسی ۳ نفر از سارقان را حین سرقت دستگیر و در بازرسی از خودرو آن ها، اموالی از قبیل ضبط و پخش، باند و ساب، مانیتور و فلش کشف شد.

او ادامه داد: طی بازرسی از منزل این متهمان ۱۰دستگاه ضبط و پخش، انواع لباس‌های زنانه و مردانه، ۲ عدد جک، ۳ دستگاه ساب، ۲دستگاه پاور، مدارک، جعبه ابزار حاوی انواع ابزار آلات، آمپلی فایر، کوله پشتی، زنجیر چرخ، چادر مسافرتی، شارژر فندکی، گوشی موبایل، کپسول آتش نشانی کشف شد.

سردار کامرانی صالح عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که متهمان پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند، گفت: شهروندان در مراقبت از اموال خود دقت بیشتری داشته باشند و وسائط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و هشداری مجهز کنند.
انتهای پیام/ج

۶۰ فقره سرقت در همدان کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.