رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی :

تاسیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در هرمزگان

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: به دنبال جذب دانشجویان از سراسر جهان و در حال مطالعه جهت تاسیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در جزیره قشم یا بندرعباس هستیم.

تاسیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسین مختاری ، رئیس کل دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: به دنبال جذب دانشجویان از سراسر جهان و در حال مطالعه جهت تاسیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در جزیره قشم  یا بندرعباس هستیم.

او  در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس افزود: تقویت بنیه تقریبی بین جامعه اسلامی و  جلوگیری از رشد و ظهور اندیشه‌های افراطی در جامعه از جمله اهداف دانشگاه مذاهب اسلامی است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: اکنون هشت استان دارای این دانشگاه هستند و در این استان دانشگاهی تاسیس شده‌ بود بدون اینکه برای آن ساختمانی ساخته‌شود و بیشترین وقت ما در هرمزگان برای رفاه دانشجویان صرف شده‌ است.

حجت الاسلام مختاری افزود: زمینی برای این دانشگاه اختصاص یافت و اکنون به دنبال کار‌های قانونی ساخت دانشگاه هستیم.

او گفت: استان هرمزگان می‌تواند قطب آکادمیک برای جذب دانشجو باشد و دانشجویان بین‌المللی را در این مرکز جذب، و حتی واحدی را در جزیره آزاد قشم تاسیس کنیم تا این دانشجویان به راحتی در آن تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور با اشاره به مشکلات ساخت دانشگاه در هرمزگان از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست  با ارتباطی که با وزارت علوم دارند این موانع را برطرف کنند.

حجت الاسلام مختاری افزود: اکنون با بیش از سی دانشگاه معتبر در جهان تفاهم‌نامه امضاء شده است که می‌تواند زمینه‌ای برای جهانی شدن این دانشگاه شود.

او گفت: ۲۷ سال است که دانشگاه مذاهب با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب تاسیس شده و فعالیت می‌کند واین دانشگاه  برای جلوگیری از فتنه‌هایی است که هر روز از سوی استکبار جهانی بر جامعه اسلامی وارد می‌شود و  بهترین مدل دانشگاهی برای حفظ وحدت بین جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ب

تاسیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در جزیره قشم  یا بندرعباس

برچسب ها: فرهنگی ، مذهبی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.