دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در شهرستان دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دورود ۲ نفر سارق کیف قاپ و موبایل قاپ دستگیر و ۱۵ فقره سرقت از آن‌ها کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهرستان دورود لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات گسترده‌ای را به صورت محسوس و نامحسوس انجام داد که نهایتا منجر به شناسایی ۲ نفر از سارقین به هویت‌های معلوم شد و با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتشان دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

او ادامه داد: متهمین دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۱۵فقره کیف قاپی و موبایل قاپی معترف و مالباختگان شناسایی و موتورسیکلت مورد استفاده نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی دورود با توصیه به شهروندان درخصوص رعایت نکات پیشگیرانه مخصوصا هنگام عبور بصورت پیاده در محل‌های خلوت اظهار داشت: با توجه به اعترافات متهمین و شناسایی مالباختگان پرونده به همراه متهمین به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ر

دستگیری ۲ نفر کیف قاپ و موبایل قاپ با ۱۵ فقره سرقت در دورود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.