دشمن به دنبال رخنه و نفوذ در مکان‌های حساس کشور است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امنیت را مقوله‌ای بسیار مهم دانست و گفت : دشمن به دنبال رخنه و نفوذ در مکان‌های حساس کشور است و ما باید به دقت گلوگاه‌های مهم را شناسایی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : باید مراقبت و حفاظت از مردم را در اولویت قرار دهیم که از اهداف مهم پدافند غیرعامل است و در مواقع حساس باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

او با بیان اینکه پدافند غیرعامل مساله جدیدی نیست و از قدیم نیز با عناوین دیگری وجود داشته است، گفت : امنیت استدلال نمی‌خواهد و برهمه واجب است آگاهی لازم را در زمینه پدافند غیرعامل داشته باشند.

آیت الله علما بر اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل بخصوص در حوزه‌های زیرساختی تاکید کرد و بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در باب پدافند غیرعامل را حاکی از بصیرت و به روز بودن معظم له و اشرافیت بر مسائل و تهدیدشناسی و رصد و پایش مسائل دانست.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه با تبیین حوزه‌های فعالیت و کارکرد‌های پدافند غیرعامل بر ضرورت فرهنگ سازی و فراگیرشدن موضوع پدافند غیرعامل تاکید کرد.

غلامرضا مرتضوی با اشاره به نامگذاری این هفته با عنوان «پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید» برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

 

 

انتهای پیام/د

باید مراقبت و حفاظت از مردم را در اولویت قرار دهیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.