چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شوند/ ادامه ممنوعیت ورود کامیون در هراز

رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز فردا جمعه ۱۰ آبان ماه یک طرفه می‌شوند.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ فردا جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا جمعه ۱۰ آبان ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ فردا جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماهاز آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از روز چهار شنبه یکم آبان ماه از جاده هراز ممنوع شده بود تا امروز پنجشنبه ۹ آبان ماه و از ساعت ۶ روز جمعه ۱۰ آبان ماه الی ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

او افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۱۰ آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

او گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه یکم آبان ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، ممنوع است.
بیشتر بخوانید:ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران/چالوس و هراز ۱۰ آبان یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/س

ادامه محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.