مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت:کارخانه نورد کوثر گروه ملی فولاد ایران موفق به تولید میلگرد سایز ۱۰ به صورت ۳ شاخه (۱۰×۳) شدند که تولید این محصول بی سابقه بوده است.

عبدالکریم پهلوانی مدیر عامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خوشبختانه با اهتمام مسئولان سازمان مبنی بر افزودن محصولات کیفی و ویژه به سبد فروش شرکت، متخصصان متعهد کارخانه نورد کوثر گروه ملی صنعتی فولاد ایران دست به کار بزرگی زدند و پس از تحقیقات کاربردی موفق به تولید میلگرد سایز ۱۰ به صورت سه شاخه (۱۰×۳) شدند که تولید این محصول از زمان بهره برداری این بخش در سال ۱۳۸۳ بی سابقه بوده است.

او با اشاره به تولید محصول با استاندارد های لازم افزود: این نوع میلگرد به روش QTB و طبق استاندارد INSO ۳۱۳۲ تولید شده و از این پس به عنوان محصولی ارزشمند به سبد فروش شرکت اضافه خواهد شد.

پهلوانی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به کلیه همکاران گرامی و پرسنل توانمند و خوش فکر نورد کوثر، تداوم روز افزون موفقیت‌های مجموعه کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران را از ایزد منان خواستار شد.

انتهای پیام/م

رونق تولید در کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.