مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبرداد:

فعالیت ۲۵۵ مربی کمک‌های اولیه در سطح استان یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دویست و پنجاه و پنج مربی تخصصی و کمک‌های اولیه در سطح استان یزد فعالیت می کنند.

فعالیت ۲۵۵ مربی کمک‌های اولیه در سطح استان یزدمحسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه با برگزاری دو دوره تربیت مربی در امسال،  ۵۵ نفر به ظرفیت مربیان اضافه شدند، گفت: دویست و پنجاه و پنج مربی تخصصی و کمک‌های اولیه در سطح استان با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند.

او افزود: برگزاری دوره‌های بازآموزی و بازتوانی شهرستانی و استانی به منظور ارتقا سطح علمی و مهارتی تیم‌های تخصصی و  نیز برگزاری دوره‌های آموزش تربیت مربی امداد و نجات و کمک‌های اولیه، یکی از برنامه‌های تعریف شده در معاونت آموزش و پژوهش است که با قوت اجرایی می‌شود.

حرازی زاده یزدی اضافه کرد:  هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی برای عموم مردم، تربیت حداقل امدادگر در هر خانواده  است تا این افراد ضمن انتقال آموخته هایشان به اطرافیان، در صورت نیاز اقدامات امدادی اولیه را در شرایط اضطراری به حادثه دیدگان ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در حال حاضر دوره‌های کمک‌های اولیه در تمامی شعب هلال احمر استان در حال برگزاری است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب، در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ غ

دویست و پنجاه و پنج مربی تخصصی و کمک‌های اولیه در استان یزد فعالیت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار