بسته اخبار حوادث نهم آبان ماه ۹۸؛

کشف ۳۷ عدد باطری خودروی قاچاق در چابهار/۴ کشته و ۲ مجروح در یک تصادف مرگبار

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه نهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۷ عدد باطری خودروی قاچاق در چابهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه نهم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

۳۷  عدد باطری خارجی قاچاق توقیف  شد

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از کشف ۳۷ عدد باطری خارجی قاچاق دربازرسی از یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: مأموران پاسگاه "شیرگواز" این فرماندهی به یک دستگاه پراید نوک مدادی در یکی از محور‌های حوزه استحفاظی خود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۷ عدد باطری خارجی مخصوص خودرو‌های سبک را که فاقد هرگونه مجوز گمرگی بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۱۸۵ میلیون ریال برآورد شد، که در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

تصادف مرگبار در نیکشهر

 برخورد شدید پژو ۲۰۶ با پراید در محور"نیکشهر" به "ایرانشهر " ۴ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان  گفت:  یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۸۱ محور "نیکشهر" به "ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین با یک دستگاه پراید با ۲ سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: در این حادثه متأسفانه راننده پراید و ۳ سرنشین خودروی پژو ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده پژو ۲۰۶ و سرنشین پراید نیز مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه ناتوانی راننده پژو ۲۰۶ در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سرهنگ ستوده با اشاره به دوطرفه بودن بیشتر محور‌های مواصلاتی استان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه سلامت خود و دیگران را حین سفر تضمین کنند.

۳ مجروح بر اثر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محور زابل به زاهدان

فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: ساعت ۱۱:۵۷ پیش از ظهر امروز بر اثر واژگونی یک خودروی پژو پارس در ۳۰ کیلومتری زاهدان ۳ نفر مجروح شدند.

او افزود:مجروحان پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان منتقل شدند.

‌۷ کشته و ۳ مجروح در برخورد مرگبار پژو پارس با کامیون سوخت کش

برخورد شدید پژو پارس با کامیون کشنده ولوو سوخت کش در محور"نیکشهر" به "ایرانشهر "۷ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یدالله ستوده رئیس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان،  گفت: ساعت ۸:۲۲ صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۲۵ فرعی "هیچان" در محور "نیکشهر" به "ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو پارس با ۱۰ نفر سرنشین با یک دستگاه کامیون کشنده ولوو سوخت کش به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: در این حادثه متأسفانه ۷ نفر از سرنشینان خودروی پژو در دم جان باختند و ۳ نفر از سرنشینان آن نیز به شدت مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار