راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی

در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان مرکزی مقرر شد در ۵۰ نقطه راهپیمایی شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در نشست اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و هماهنگی راهپیمایی حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطین در استان مرکزی مقرر شد همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجمع اقشار مختلف مردم در میدان سرداران اراک و راهپیمایی به سمت مصلی بیت المقدس این شهر و همزمان در ۵۰ نقطه استان مرکزی برگزارشود.

حجت الاسلام دانشی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطین هر جمعه در یکی از استان‌ها این راهپیمایی در استان مرکزی در ۱۷ آبان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دانشی افزود: نشان دهنده یک سال مقاومت ملت مسلمان ایران در مقابل تحریم‌های حداکثری و غیرمنصفانه آمریکایی هاست که پیروزی دیگری را برای ملت ایران رقم خواهد زد.

۱۳ آبان را روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی

اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این مراسم ۱۳ آبان را روز وحدت ملی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: این روز نه تنها روز دانش آموز است بلکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که علاوه بر حضور دانش آموزان در این روز بایستی تمامی اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند و همانطور که استکبار دشمنی خود را به ملت ایران نشان دادند ما هم دشمنی و کینه خود را از استکبار جهانی اعلام کنیم.

اکرمی افزود: در روز ملی استکبار جهانی نیاز به یک تولید محتوا داریم که مشخص شود دشمن اصلی ایران کجاست و تحریم‌ها و ظلمی که علیه مردم ایران انجام می‌شود تبیین شود و با بیانی رسا در روز ۱۳ آبان به وحدت مردم تعمیق و عمق بیشتری ببخشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.