نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه باید هوشیارانه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع افسران ارتش گفت: رهبر انقلاب در سخنان دیروز خود به موضوع مهم امنیت اشاره کردند که باید اولویت مردم و مسئولان قرار بگیرد و باید بدانیم در سایه امنیت است که می‌توان به اهداف از پیش تعیین شده رسید.

همه باید هوشیارانه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: همه باید هوشیارانه مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، زیرا آن‌ها با تمام امکانات به میدان آمده اند تا به کشور ضربه بزنند و با روش‌های مختلف بخصوص در فضای مجازی در حال ایجاد فتنه هستند که خوشبختانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آگاهانه مقابله می‌کنند که نمونه آن دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب آمد نیوز است که ضربه مهلکی بر پیکره دشمن وارد کرد.

او با اشاره به تحولات کشور‌های عراق و لبنان در روز‌های اخیر گفت: مردم این دو کشور باید بدانند در سایه امنیت است که می‌توانند به خواسته خود برسند پس بنابراین هرچه زودتر باید سایه آرامش به این دو کشور برگردد تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با قددانی از تلاش‌های خالصانه نیروی انتظامی گفت: اکنون این نیروی با صلابت در همه عرصه‌های امنیتی با اقتدار عمل میکند و حتما همه باید کمک کنیم تا نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند ایجاد امنیت پایدار در کشور به خوبی به وظیفه خود همچون گذشته عمل کند.

اجرای طرح ناظر در راستای ایجاد امنیت پایدار

سرهنگ مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی هم در این جلسه با بیان اینکه مقابله با جرم و بی بندباری از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است گفت: در راستای ایجاد امنیت پایدار در جامعه نیروی انتظامی طرح ناظر را در جامعه اجرا می‌کند که در این راستا با بد حجابی و بی حجابی مقابله خواهد شد و با کسانی که هنجار شکن هستند و قصد دارند جامعه را ناآرام کنند حتما برخورد جدی می‌شود.

سرهنگ مفخمی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته حتما در استان مرکزی با جرائم مختلف از جمله مواد مخدر، جرائم خشن و سایر موارد به صورت کاملا قانونی برخورد میکنیم تا وضعیت امنیت استان را که در شرایط خوبی قرار دارد به وضعیت مطلوب تری برسانیم.

او از ائمه جماعات درخواست کرد با نیروی انتظامی همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوان مشکلات موجود در نقاط مختلف استان را بررسی و سپس برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام داد.

حجت الاسلام حاجی پور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم در حاشیه همایش در** گفت: در این جلسه مسائل مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با همگرایی و همکاری بیشتر نهاد‌های مختلف برخی مشکلات هر چه زودتر حل شود.

نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان با حضور امامان جمعه استان مرکزی و مسئولان نیروی انتظامی در فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.