بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی به دل کویر زدند+تصاویر

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان یزد گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی بیش از ۴۰۰ بانوی کارمند یزدی در صبح دل انگیز پاییزی به دل کویر زدند.

آزاده دهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان یزد در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش کویر نوردی ویژه بانوان کارمند تمامی ارگان‌ها و ادارات استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی و استانداری یزد برگزار شد.

او با بیان اینکه طرح ملی این همایش‌ها از سال گذشته در استان‌ها وشهرستان‌های کشور اجراشده، افزود: خوشبختانه در همایش امروز بیش از ۴۰۰ بانوی کارمند یزدی شرکت کردند.

دهقان در ادامه به تدام داشتن اینگونه برنامه‌ها در سال اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم با همت هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد به صورت چند ماه یک بار شاهد برگزاری این گونه دورهمی‌ها در سراسر استان باشیم.

جاذبه‌های کویر نه تنها در طول روز با شترسواری، موتورسواری، ماشین‌سواری، پیاده‌روی در شن‌های تفتیده کویر و غیره علاقمندان بسیاری به خود جذب کرده است، بلکه شب‌های کویر نیز علاقمندان خاص خود را دارد و بسیاری از گردشگران مشتاقانه برای تماشای ستاره‌ باران شب‌های کویر از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور به یزد سفر می‌کنند.

بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی به دل کویر زدند

بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی به دل کویر زدند

بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی به دل کویر زدند

بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی به دل کویر زدند

بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی به دل کویر زدند

انتهای پیام/ی

همایش کویر نوردی ویژه بانوان کارمند ادارات استان یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.