فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام خبر داد;

نگه داری و صیانت از اراضی ملی ایلام

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام گفت:یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت‌های شبانه روزی خود در راستای صیانت از اراضی ملی می‌کوشد.

نگه داری و صیانت از اراضی ملی ایلامبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;سرهنگ غلامرضا فتحی  فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام گفت: جهت صیانت از منابع طبیعی استان یگان‌های گشت به صورت شبانه روزی در منابع طبیعی استان حضور دارند.

او افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی پیشقراول و نمادی از حفاظت اراضی است که با گشت‌های شبانه روزی خود در راستای صیانت از اراضی ملی می‌کوشد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان ایلام اظهار داشت:در سطح استان ۲۲ پاسگاه حفاظت منابع طبیعی با استعداد ۱۶۰ نیرو در قالب گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در جنگل‌ها و مراتع جهت حفاظت و برخورد باتخلفات احتمالی در عرصه‌های ملی بصورت شبانه روزی فعال است.

 فتحی ازمشارکت‌های مردمی در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تشکر کرد و با اعلام خط ارتباطی ۱۵۰۴ از تمامی طبیعت دوستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی و یا بروز حریق در جنگل از طریق این پل ارتباطی شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی است.
 

انتهای پیام/با

۲۲ پاسگاه حفاظت منابع طبیعی در ایلام فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.