یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانوان بدمینتون‌باز در اصفهان، سالن برای تمرین است

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت:یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانوان بدمینتون‌باز در اصفهان، سالن برای تمرین است که تعدادی از سالن‌ها خصوصی است و مابقی هم به صورت کامل در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا مددی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ، با تمجید از میزبانی اصفهان در مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان اظهار داشت: بیشتر ملی‌پوشان کشور در این مرحله از مسابقات حضور دارند و مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است. نفرات برتر این دوره با احتساب امتیاز رنکینگ‌شان برای انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند.

او ادامه داد: این مسابقات در سطح کشوری برگزار می‌شود و بیشتر استان‌ها در آن حضور دارند و ورزشکاران مطرحی در آن شرکت کرده‌اند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در ادامه به مشکلات بانوان بدمینتون‌باز اصفهانی اشاره کرده و گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با مربیان بدمینتون در اصفهان داشته‌ام، یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانوان بدمینتون‌باز در اصفهان، سالن برای تمرین است. تعدادی از سالن‌ها خصوصی است و مابقی هم به صورت کامل در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد و مربیان باید زمین اجاره کنند تا بتوانند ورزشکاران‌شان را تمرین دهند. در واقع نبود فضا و امکانات لازم برای بانوان، شرایط را برای رشد آن‌ها مشکل می‌کند. با این حال بانوان اصفهانی تلاش خودشان را انجام می‌دهند.

او افزود: با صحبت‌هایی که با مربیان اصفهانی داشتم، عنوان می‌کردند از هر طریق ممکن، زمین اجاره می‌کنند و ورزشکاران‌شان را تمرین می‌دهند. هر چند تعدادی از آن‌ها مشکلات اقتصادی زیادی داشته و توانایی مالی لازم را ندارند، اما مربیان تلاش و حمایت لازم را دارند تا ورزشکاران افت نکنند.

مددی با اشاره به عملکرد ضعیف بانوان بدمینتون‌باز اصفهانی، خاطرنشان کرد: یسرا بیگی که در دوره قبل بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش شرکت کرده و به مقام نخست رسیده بود، در این دوره حضور ندارد و نمی‌دانم دلیل غیبتش چیست. یگانه کرمانی ملی‌پوش نیز در دور نخست این مسابقات شکست خورد و مسئولان هیئت بدمینتون اصفهان باید این موارد را آسیب‌شناسی کنند.

او درباره آینده بدمینتون ایران ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های راهبردی و درازمدتی که فدراسیون دارد، در تمام بخش‌هایی که موجب رشد و توسعه این رشته می‌شود از جمله در بخش‌های آموزش، مسابقات داخلی و بین‌المللی، اردو‌های ملی، استعدادیابی و استعدادپروری از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و خوشبختانه رو به رشد هستیم و امیدواریم بتوانیم برای المپیک ۲۰۲۰ حتی در بخش بانوان، سهمیه کسب کنیم.

انتهای پیام/م

 

میزبانی اصفهان در مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان

منبع:تسنیم

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار