اختصاص ۱۳میلیاردتومان به طرح‌های فرهنگی سلسله

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه کل بودجه شهرستان سلسله در سال ۹۸، بیش از ۴۴ میلیارد تومان بوده است، گفت: یک سوم این رقم یعنی ۱۳ میلیارد تومان به بخش فرهنگ و هنر اختصاص یافته تا طرح‌های نیمه کاره هرچه سریعتر تکمیل و بهره برداری شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  شریف خسروی  فرماندار سلسله  با اشاره به کتابخانه عمومی شماره ۲ شهرستان به عنوان یکی از طرح هایی که سال‌ها به دلیل عدم تزریق اعتبار، معطل مانده و به بهره برداری نرسیده، عنوان کرد: در کمیته برنامه ریزی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کل بودجه شهرستان را به این طرح اختصاص دادیم که پنج برابر رقم اختصاص یافته اعتبار آن در سال گذشته است و تمامی تلاشمان بر این است که ظرف امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن چندمنظوره آموزش و پرورش شهرستان، خاطرنشان کرد: ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز به این طرح اختصاص داده شده چرا که اعتقادمان بر این است که تجهیز این سالن می‌تواند برای شهرستان که فاقد سالنی مناسب برای برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مختلف است می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

خسروی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر متجمع فرهنگی و هنری ولایت شهرستان، ادامه داد: این طرح سال گذشته دارای ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بود که امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه شهرستان یعنی پنج برابر اعتبار سال گذشته، به این طرح اختصاص داده شده است.

او با اشاره به طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ شهرستان، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای این پروژه منظور کرده ایم تا ظرف امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

خسروی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به بخش مذهبی شهرستان، ادامه داد: در این بخش در مجموع یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به تعمیر و تجهیز مساجد و اماکن مذهبی اختصاص داده ایم و برای حوزه‌های علمیه خواهران و براداران نیز ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص داده ایم که از این رقم ۵۰۰ میلیون تومان متعلق به حوزه علمیه برادران و ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای حوزه علمیه خواهران است.

انتهای پیام/م

۱۳میلیاردتومان به طرح‌های فرهنگی سلسله اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار