دومین برد تیم فوتبال سنگ آهن بافق در لیگ برتر بزرگسالان استان یزد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: تیم فوتبال سنگ آهن بافق در لیگ برتر بزرگسالان استان یزد با دو گل در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت.

 محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق  در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان یزد دو تیم مهربد میبد و سنگ آهن بافق در ورزشگاه شهید چمران میبد به مصاف یکدیگر رفتند.

او افزود: در این دیدار حساس شاگردان مجید رنجبر توانستند با گل‌های حجت کاظمیان و علی زکی زاده، ۲ بر ۱ نماینده میبد را شکست دهند و صدر جدول این مسابقات را از آن خود کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ادامه داد: تیم سنگ آهن بافق در هفته سوم این مسابقات پنجشنبه ۱۶ آبانماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای آهنشهر میزبان تیم میرک کیش مهریز خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان یزد تیم سنگ آهن بافق در ورزشگاه شهدای آهنشهر میزبان تیم فرانتک اشکذر بود که توانست سه امتیاز شیرین را از آن خود کند.

او بیان داشت: مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان قهرمانی باشگاه‎های استان یزد و انتخابی کشور با حضور ۱۰ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت آغاز شده است.

کاظمی گفت: در این پیکار‌ها تیم‌های مهربدمیبد، میرک‌کیش مهریز، فرانتک اشکذر، فولاد آلیاژی، آریا یزد، تندیس زارچ، آدران یزد، سنگ‌آهن بافق، خوش نوش کویر ابرکوه و سرخ‌ پوشان یزد به مدت چهار ماه با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تیم فوتبال سنگ آهن بافق در صدر جدول لیگ برتر بزرگسالان استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار