تشدید نظارت‌های آمریکا برای جلوگیری از گریز ایران از تحریم

برایان هوک، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از گریز تهران از تحریم‌ها خبر داد.

تشدید نظارت‌های آمریکا برای جلوگیری از گریز ایران از تحریمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، برایان هوک، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از گریز تهران از تحریم‌ها خبر داد.

بر این اساس، هوک در این باره گفت: واشنگتن علاوه بر تشدید فشار‌ها و تحریم‌ها علیه ایران، امکانات خود را برای اجرای این تحریم‌ها و نیز ردیابی گریز‌ها و دور زدن تحریم‌های تهران افزایش داده است.

این مقام آمریکایی در ادامه با تهدید کشور‌های نقض کننده تحریم‌های ایران گفت: ما یک بار روسیه را به دلیل مشارکت در انتقال غیرقانونی نفت ایران به سوریه مورد تحریم قرار داده ایم. در مورد کشور چین نیز در ماه ژوئیه و سپتامبر دو بار این کشور را به دلیل نقض تحریم‌های نفتی ایران تحریم کردیم.

وی تصریح کرد: این اقدام ما این پیام را برای کشور‌های جهان دارد که اگر شرکت‌های آن‌ها از ایران نفت خام تهیه کنند، با تحریم‌های آمریکا مواجه خواهند شد. آن‌ها باید بدانند که این امر ارزشش را ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سر باز وطن جانم فدای ایران
۲۲:۴۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
با استفاده از حرکت انتقالی زمین وپرتاب موشک های ساکن در مدار تمام شهر های آمریکا در تیر رس نیرو های حز ب الله قرار می گیرد به امید نا بودی شیطان بزرگ مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار