کشف گوشت کل از منزل فرد متخلف در طارم

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت: روز گذشته با دریافت مجوز قضایی طی بازدید از منزل فرد متخلف در روستای ده بهار شهرستان طارم مقداری گوشت کل شکار شده کشف و ضبط شد.

کشف گوشت کل از منزل فرد متخلف در طارم زبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،غلامرضا عباسی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم افزود: در پی تماس تلفنی یکی از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار یک راس کل توسط یک فرد متخلف، با دریافت مجوز قضایی بازدید از منزل، محیط بانان محیط زیست به همراه نیرو‌های پلیس امنیت اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان از منزل فرد متخلف بازدید و شکارچی متخلف بازداشت شد.

وی ادامه داد: در بازدید از منزل فرد متخلف، مقداری گوشت و کله کل به همراه یک قبضه سلاح قاچاق، یک قبضه سلاح مجاز، ۲۳ تیر فشنگ، یکدستگاه دوربین چشمی و کمربند قطاری فشنگ کشف و ضبط شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست طارم با بیان اینکه فرد متخلف یک روز قبل از دستگیری در ارتفاعات دربند ده بهار واقع در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر اقدام به شکار نموده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری همیاران محیط زیست فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

عباسی گفت: با کشف لاشه یک راس کل از منزل متخلف در مجموع سه فرد متخلف به جرم شکار سه راس کل و بز طی سال جاری در شهرستان طارم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.

او  در پایان گفت: جریمه شکار کل و بز ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد که فرد متخلف می‌بایست نسبت به واریز آن اقدام نموده وعلاوه بر آن مقامات قضایی از جنبه عمومی جرم نیز مجازاتی برای متخلفین در نظر خواهند گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 
 

دستگیری متخلف شکار در زنجان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.