ماجرای استفاده از اموال فدراسیون دو و میدانی و واکنش رئیس سابق

مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی هنوز برخی از اموال این فدراسیون را تحویل نداده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی ۲۴ مهر ماه به طور رسمی از این فدراسیون کنار رفت و ایرج عرب با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد که امور دوومیدانی تا زمان مجمع انتخاباتی برعهده بگیرد، اما هنوز برخی از اموال فدراسیون در اختیار کیهانی است و او ازخودرو فدراسیون استفاده می‌کند.

به هر حال کیهانی در حال حاضر حکمی در دو و میدانی ندارد  و باید اموال فدراسیون را تحویل بدهد چرا که از لحاظ قانونی استفاده از اموال فدراسیون برای وی تخلف محسوب می شود.

کیهانی در دوران مدیریتش در فدراسیون دوومیدانی حاشیه کم نداشته است و گفته میشد در موضوع پاداش قهرمانان این رشته ورزشی تخلفاتی صورت گرفته و بخشی از پاداش‌ها را به کارمندان فدراسیون دادند و  شنیده می شود مبلغ پاداش‌ها مدتی در بانک بوده و سود بانکی به آن تعلق گرفته است.

علاوه بر این کیهانی قول داده بود که مطالبات دوومیدانی کاران باشگاه استقلال را تا ۲ هفته دیگر با حمایت حامی مالی می‌دهد، اما هنوز خبری از پرداخت این طلب نشده است.

همچنین گفته می شود کیهانی با وجود اینکه از فدراسیون دوومیدانی رفته است اما هنوز پشت پرده برنامه هایی به سرپرست جدید می دهد.
سازمان تیم های ملی دوومیدانی چند روز پیش جلسه ای داشت که علی رضایی مسئول مستعفی کمیته تیم های پایه فدراسیون و سجاد مرادی عضو مستعفی در این جلسه حضور داشتند و فیروزی عضو فعلی هم با وجود دعوت شدن در این جلسه حضور نیافت.

 همه اموال فدراسیون را امروز تحویل عرب می دهم 

 مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من اموال فدراسیون را به عرب تحویل دادم و فقط یک مورد مانده است که امروز نهایی اش می‌کنم و صورت جلسات را امضا می‌کنیم تا همه چیز را  به سرپرست جدید محول کنم.


بیشتر بخوانید: کیهانی: انتظار کسب مدال از حدادی داشتیم/ در انتخاب سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی نقشی ندارم


کیهانی درباره اینکه اتومبیل  فدراسیون دوومیدانی هنوز در اختیارش قرار دارد، گفت: اتومبیل در محل فدراسیون دوومیدانی است و من هم از او استفاده نمی‌کنم. به هر حال امروز تغییر و تحولات  در فدراسیون نهایی می‌شود و همه اموال تحویل عرب سرپرست جدید دوومیدانی می‌کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دشمن رضایی
۱۴:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
علی رضایی نالایق ترین آدم رو این کره خاکیه
کسی که به اسم گرفتن حق ورزشکار هر کاری میخواد میکنه
کسی که مملو از عقده های بچگیه و داره سر ورزشکار خالی میکنه
این آدم عقده دیده شدن داره...عقده جاه و مقام داره
آخرین اخبار