معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران مطرح کرد؛

تهران شهری زنده به مردم و شهروندان/ تصمیم‌های پشت درب‌های بسته باید اعلام شوند

جوادی یگانه با تأکید بر اینکه باید تصمیم‌های مدیریت شهری با نشست‌های عمومی اعلام شود، گفت: تلاش ما ساختن شهر با بهره‌گیری از تمام شهروندان است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در آیین گرامیداشت روز جهانی شهر‌ها و اهدای جایزه جهانی خشت طلایی تهران با اشاره به اینکه تأکید دیپلماسی شهری ایجاد زمینه گفت‌وگو و استفاده از ظرفیت‌ها در توسعه ظرفیت فرهنگی و اجتماعی شهر است، گفت: در مدیریت شهری باید به این نکته توجه کنیم که موضوعی که در مرکزیت قرار می‌گیرد بستر زیستن بهتر در شهر است و شهروند همواره یکی از ارکان تعریف کلانشهر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران افزود: تهران شهری زنده به مردم و شهروندان است و پایتخت همواره بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی تأکید داشته و شهروندان باید بر اساس توسعه در کلانشهر‌ها پی ببرند که در شهر تهران این اتفاق افتاده است.

جوادی یگانه تصریح کرد: تلاش ما در مدیریت شهری ساختن شهری با استفاده از تمام شهروندان است و باید بدانیم شهر‌های مشارکتی را تمام اقشار آن می‌سازند و بدون حضور تمام اقشار جامعه نمی‌توانیم به شعار تهران شهری برای همه برسیم.


بیشتر بخوانید: بروکراسی مانع رسیدن به شهر هوشمند


وی با اشاره به برگزاری جلسات با نمایندگان کسب و کار موتوری، دستفروشان، کودکان کار و غیره گفت: اشخاصی که تصمیم‌های ما در پشت در‌های بسته روی زندگی آن‌ها تأثیر می‌گذارد باید به نشست‌های ما دعوت شوند و این الگوی دیپلماسی درونی ما را در مدیریت شهری تشکیل می‌دهد و ما در مدیریت شهری تمام طرح‌ها، برنامه و کمپین‌ها را برای ساختن شهری انسانی به خدمت گرفته‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به شعار «تهران شهری برای همه» گفت: تهران با محوریت شعار شهری برای همه به دنبال احساس تعلق در بین شهروندان است و افزایش ارتباط چهره به چهره و رشد انجمن‌های مستقل از دوست و احصای نیازهای شهروندان از رویکرد‌های مدیریت شهری است.

انتهای پیام/

ساختن پایتخت با بهره‌گیری از تمام شهروندان هدف مدیریت شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار