تامین نفت سفید ۱۴ هزار خانوار روستا‌یی و عشایری

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: برای تامین ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید مورد نیاز روستاییان و عشایر شهرستان کهگیلویه بزرگ از پالایشگاه نفت آبادان برنامه‌‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: یکی از مهمترین وظایف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی و سوخت مورد نیاز روستاییان و عشایر است.

امیرحسین سبزی‌پور افزود: در مورد تامین نفت سفید مورد نیاز روستاییان و عشایر شهرستان از پالایشگاه نفت آبادان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

او با بیان اینکه سوخت تامین شده در بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی و تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی که گاز طبیعی ندارند توزیع می‌شود، گفت: دو واحد عرضه سکودار در بخش مرکزی، ۱۴ مرکز توزیع در بخش دیشموک و ۱۳ فروشنده روستایی در بخش چاروسا سوخت مورد نیاز روستاییان و عشایر شهرستان را عرضه می‌کنند.

سبزی‌پور با بیان اینکه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده بیش از ۱۴ هزار خانوار از نفت سفید به عنوان سوخت استفاده می‌کنند، افزود: برای تامین سوخت این قشر محروم نیاز به ۱۲ میلیون لیتر نفت سفید است.

او ادامه داد: برای اجرای بهتر توزیع نفت سفید نیاز است که بخشداران و دهیاران همکاری لازم را با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان داشته باشند.

شهرستان کهگیلویه با ۱۳۲ هزار نفر جمعیت دارای چهارشهر، چهاربخش و ۱۰ دهستان است.

انتهای پیام/غ

تامین سوخت خانوارهای  روستایی و عشایری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.