رشد اقتصادی کشور از منفی به مثبت تغییر کرده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رشد اقتصادی کشور از منفی به مثبت تغییر کرده است

رشد اقتصادی کشور از منفی به مثبت تغییر کرده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در دوازهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان  گفت: ما به دنبال صلح وپیشرفت هستیم و با اتحاد وانسجام قوا وحمایت مردم وحضور رهبری اقتصاد کشور در موقعیت خوبی قرار گرفته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و برای موفقیت در این راه در حوزه قانون گذاری وقضائی نیاز به اقدامات وحمایت‌های اساسی وجود دارد.

وی بابیان اینکه کارآفرینان را باید ارج نهاد گفت: هرفردی که در پویایی اقتصاد قدم بردارد را باید حمایت کرد و مدیران هم برای نوآوری و پویایی و خلاقیت بیشتر باید به دنبال ایجاد احساس امنیت و آرامش باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه توجه به سرمایه گذاری را از اهم برنامه‌ها دانست وافزود: امروز باید نگاه به سرمایه گذاران مثل نگاه به مجاهدان باشد که درعرصه جهاد اقتصادی قراردارند.

امیری با اشاره به اینکه ما دنبال پیشرفت هستیم، اما آمریکا ورژِیم صهیونیستی جنگ طلبی و سلاح هسته‌ای را پیش می‌کشند گفت: ما با اتحاد ومقاومت مردم ومسئولین نظام همه معادلات امریکا را برهم زده ایم وبا خواسته ونیت آن‌ها کاری نداریم.

او همچنین با تشریح منویات رهبری در هفته دولت گفت: طبق این فرمایشات دشمن اکنون از راه فرهنگ وبویژه اقتصاد درتلاش است به کشور ضربه بزند، اما باید با اقتصاد مقاومتی وتقویت این بخش همه تلاش‌های دشمن را ناکام گذاریم

 امیری حل پرونده هسته‌ای را هم یکی از مهمترین اتفاقات وبرنامه‌های دولت دانست وافزود: با حمایت رهبری و ودولت وتیم مذاکره کننده به نتایج مناسبی دست یافتیم.

حقیقی، استاندار زنجان هم دراین جلسه با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی استان گفت: با راه اندازی پنجره واحد مشکل دریافت مجوز برای ایجاد واحد تولیدی را کاهش داده ایم ودر تولید وصادرات دام وطیور ومحصولات کشاورزی ورونق صنعت هم گام‌های اساسی برداشته ایم

فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان هم با اعلام اینکه حجم سرمایه گذاری دراستان رشد دارد افزود: هزار و ۸۳۴ جواز تاسیس وطرح توسعه‌ای با رقم ۲۹ هزار میلیاردتومانی دراستان به ثبت رسیده است.

وقفچی، نماینده مردم زنجان وطارم درمجلس هم با بیان اینکه درحوزه کشاورزی یکی از اساسی‌ترین ایرادات ما الگوی کشت است افزود: پیگیر تخصیص آب کشاورزی به باغات زیتون و مشکلات محیط زیستی سد مشمپا هم هستیم.

بیگدلی نماینده مردم خدابنده هم با بیان اینکه ۶۰ درصد محصول سیب زمینی وگوجه فرنگی استان زنجان درشهرستان خدابنده کشت می‌شود گفت: هنوز مشکلات کشت والگوی کشت پابرجاست.
 
انتهای پیام/ن
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور  در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.