سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:

نبود نگاه درست و برنامه محور باعث مهاجرت روستاییان می‌شود

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین در جلسه شورای اداری آبیک گفت: نبود نگاه درست و برنامه محور به جمعیت روستا‌ها موجب آفت مهاجرت به شهر‌های اشباع از جمعیت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین در جلسه شورای اداری آبیک با بیان اینکه نبود نگاه درست و برنامه محور باعث مهاجرت روستاییان به شهر‌ها می‌شود، گفت: باید روستا را به مرکز تولید اقتصاد کشور تبدیل کرد تا  شاهد مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا باشیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری همچنین گفت: شهرستان آبیک ظرفیت‌های اقتصادی مهمی برای رشد و توسعه استان دارد و وجود دو شهرک صنعتی مدرن بهترین فرصت برای جذب سرمایه گذاران و کسب سهم قابل توجه از بخش تولید و اشتغال کشور است.

او در ادامه با تاکید بر رعایت پیوست زیست محیطی در استقرار واحد‌های صنعتی، مشکل زیست محیطی شهرستان آبیک را مهم دانست.

قبادی؛ ایجاد کمربندی آبیک به چرم شهر و ایجاد بار انداز ملی را از برنامه‌های بلند مدت برای آبیک دانست.

او از دستگاه‌ها خواست تا مطالبات و نیاز‌های اعتباری خود را به مرکز استان انتقال تا برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ادارات گام‌های اساسی برداشته شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در ادامه بر همراهی بانک‌ها با تولیدکنندگان تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد امینی امام جمعه آبیک هم در این جلسه گفت: فعالان اقتصادی و تولیدی مجاهدین عرصه اقتصادی کشور هستند و باید در ادارات تکریم شوند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین البرز وآبیک در مجلس شورای اسلام هم بر اولویت بندی طرح‌های شهرستان و توجه به موضوع بودجه تاکید کرد.

حمیده زرآبادی دیگر نماینده مردم قزوین البرز وآبیک در مجلس هم با اشاره به سفر مدیر عامل آب فاضلاب کشور به استان افزود: با توجه به مشکل چند ساله آب شهر آبیک، آب شرب این شهر از خط انتقال آب سد طالقان به فوریت مورد توجه است.

انتهای پیام/ک

باید روستا را به مرکز تولید اقتصاد کشور تبدیل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار