فرمانده انتظامی شهرستان ایلام :

هوشیاری، درایت همراه با سرعت عمل لازمه کار پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:هوشیاری، درایت، همراه با سرعت عمل لازمه کار پلیس در انجام ماموریت‌ها است.

هوشیاری، درایت همراه با سرعت عمل لازمه کار پلیس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; سرهنگ جمال موسوی  در صبحگاه اختصاصی شهرستان که بمناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد با تاکید بر حفظ نظم و انظباط در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گفت: یکی از ملاکهاى اثر بخشى و کارایى پلیس، توانایى این سازمان در استقرار نظم، امنیت و کاهش احساس ناامنى شهروندان است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیر عامل و ضرورت اجرایی کردن آن در سطح یگان‌های انتظامی شهرستان افزود:حفظ مقر‌های انتظامی در برابر تهدیدات و شیوه‌های جدید و پیچیده دشمنان امری لازم و ضروری است.

سرهنگ موسوی با تاکید بر اینکه فضای کلانتری‌ها بایستی برای حضور مردم آرامش بخش باشد، اضافه کرد:با توجه به گستره وسیع مأموریت هاى پلیس و اهمیت این وظایف، سرآمدى کار پلیس در کلانتری ها، مى تواند سنگ بناى امنیت اجتماعی پایدار محسوب شود.

او پیشگیری از وقوع جرایم را مهمترین اولویت ناجا در اجرای ماموریت‌ها برشمرد و اضافه کرد: کارکنان کلانتری و پاسگاه باید با ارائه آموزش‌های لازم از آمادگی کافی برای انجام وظایف خود برخوردار باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بابیان اینکه هوشیاری، درایت، همراه با سرعت عمل بایستی در انجام ماموریت‌ها مد نظر قرار گیرد، یادآورشد: با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان که برای نا امن کردن کشور صورت می‌گیرد نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی کشور با اقتدار توانسته اند امنیت قابل قبولی را در اقصی نقاط کشور برقرار کنند.

انتهای پیام/ د

سرعت عمل لازمه کار پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.