معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز مطرح کرد؛

تدارک بیش از ۶۰ برنامه عملیاتی در هفته پدافند غیر عامل

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز از تدارک ۶۰ برنامه عملیاتی در هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

جواد صفایی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: پیشگیری یکی از اصول مهم در پدافند غیر عامل و تأمین کننده نظم و امنیت در سطوح مختلف جامعه است که منجر به کاهش هزینه‌های مقابله با جرم خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی البرز با اشاره به تحقق سیاست‌های سیزده گانه ابلاغی و تدابیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در بحث پدافند غیر عامل، گفت: پدافند غیر عامل به عنوان اصلی‌ترین دکترین، استراژی و اولویت تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌ها و سر لوحه کار فرماندهان انتظامی در سطح استان البرز است.

او افزود: پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل برای حفظ و مصون سازی جامعه، با جلب مشارک‌های همگانی در تأمین امنیت آحاد مردم پیگیری و محقق می‌شود.

صفایی گفت: یکی از اهداف و برنامه‌هایی که پلیس همواره به عنوان اولویت اصلی جامعه به دنبال تحقق آن بوده است، نهادینه کردن مباحث پیشگیری اجتماعی است.

صفایی افزود: پیشگیری یکی از اصول مهم در پدافند غیر عامل و تأمین کننده نظم و امنیت در سطوح مختلف جامعه است که منجر به کاهش هزینه‌های مقابله با جرم برای دولتمردان و شهروندان به خصوص نهاد خانواده خواهد شد.

او گفت: پدافند غیر عامل، دفاع غیر مسلحانه و یا مجموعه باید‌ها و نباید‌هایی است که بدون استفاده از سلاح و با به کارگیری امکانات موجود با رعایت اصول و سیاست‌های برنامه ریزی شده موجب ارتقا توان و حفظ اقشار مختلف جامعه در مقابل تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی می شود.

صفایی افزود: فرماندهی انتظامی استان البرز به مناسبت بزرگداشت هفته ملی پدافند غیر عامل که از ۸ لغایت ۱۴ آبان ماه نامگذاری شده است، با دو نگاه به درون سازمان (کارکنان) و برون سازمان (جامعه) بیش از ۶۰ برنامه عملیاتی را تدارک دیده است که در حال اجرا می‌باشد.

معاون عملبات فرمانده انتظامی البرز اظهار امیدواری کرد که اجرای این برنامه‌ها در هفته پدافند غیر عامل اثرات مثبتی در ارتقاء سطح توان علمی، جسمی و دانش آحاد جامعه در مواجهه با آسیب‌ها به خصوص مخاطرات نوظهور در حوزه فضای مجازی و تربیت و مراقبت والدین از فرزندان داشته باشد.

انتهای پیام/د.خ

توضیحات  معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز در خصوص هفته پدافند غیر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.