رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مطرح کرد؛

شرکت ۱۹۷ پروژه داخلی و ۳۲۲ پروژه بین‌المللی در جشنواره خشت طلایی

محمدی گفت: افزایش آثار شرکت کننده در بخش خشت طلایی تهران نشان از ارزیابی مثبت این جشنواره است.

شرکت ۱۹۷ پروژه داخلی و ۳۲۲ پروژه بین‌المللی در جشنواره خشت طلاییبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در آئین بزرگداشت روز شهر‌ها و جایزه بین‌المللی خشت طلایی، گفت: برای ما در شهرداری تهران مایه بسی خرسندی و افتخار است تا به مناسبت آئین بزرگداشت روز جهانی شهر‌ها و همچنین برگزاری چهارمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران میزبان جمع کثیری از مدیران، متخصصان و صاحب نظران شهری از خارج و داخل کشور باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: این جایزه با هدف ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، توسعه دامنه ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و بهبود توانمندی‌ها در زمینه گسترش زیرساخت‌های شهری و نیز معرفی و بهره‌برداری مطلوب‌تر از تجارب اجرای پروژه‌های برتر شهر‌های کشورمان و سایر شهر‌های جهان برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: شهر تهران با گسترش تعاملات مثبت و اثربخش خود با سایر شهر‌های جهان معتقد است همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بهترین شیوه برای موفقیت و کاهش چالش‌های شهری است و از این رو در مسیر توسعه اینگونه همکاری‌ها انتظار می‌رود جایزه جهانی خشت طلایی تهران به عنوان یک راهکار قدرتمند برای تبادل اطلاعات، دانش و گسترش شبکه همکاری‌های فنی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء زیست‌پذیری شهرهایشان مفید واقع شود.
بیشتربخوانید: واکنش مدیر ارتباطات سابق شهرداری تهران به خبر عزل خود
او با اشاره به شهر‌های هوشمند، تاب‌آور و زیست‌پذیر، گفت: نهادهایی، چون برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، انجمن کلانشهر‌های مهم جهان، انجمن طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای و سازمان مجمع شهرداران آسیایی که ما را در برگزاری این رویداد بزرگ یاری کردند تشکر کنم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های شرکت کننده در این جشنواره، گفت: ما در بخش داخلی تعداد ۱۹۷ پروژه از ۲۴ شهر ایران را داریم و در بخش بین‌الملل نیز ۴۲۲ پروژه از ۲۰۷ شهر مختلف دنیا موفق به ثبت‌نام در این رقابت شدند.

محمدی تصریح کرد: افزایش قابل توجه شرکت کنندگان خارجی نشانگر ارزیابی مثبت سایر کشور‌ها از دیده جایزه جهانی خشت طلایی تهران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار