نیروهای دستگاه هلال احمر مظلوم‌ترین کارکنان کشور

عضو شورای‌ عالی جمعیت هلال‌ احمر، نیروهای این دستگاه را جزو مظلوم‌ترین کارکنان کشور دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیرسرتیپ فریدون نوری عضو شورای‌ عالی جمعیت هلال‌ احمر، نیروهای این دستگاه را جزو مظلوم‌ترین کارکنان کشور دانست و با اشاره به اینکه به این نهاد کم‌توجهی شده است گفت : حقوق و مزایای امدادگران هلال‌احمر پایین و ناچیز است.

او گفت : برخی از امدادگران مبلغی در حد ۴۵ هزار و ۶۰ هزار تومان در ماه دریافت می‌کنند و دریافتی برخی هم که ۱۰ شبانه‌روز در یک پایگاه امدادی مشغول به فعالیت هستند بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است.

او با بیان اینکه این مبالغ کم و ناچیز است، هلال‌احمر را سازمانی خیریه و داوطلب‌محور دانست و گفت: جمعیت هلال‌احمر نیازمند توجه بیشتری است.

او خواستار ساماندهی کارکنان هلال‌احمر شد و افزود: امدادگران و نیروهای هلال‌احمر در همه حوادث و بحران‌ها حضور جدی و فعال دارند و از این رو باید بیشتر و بهتر به آنان از لحاظ معیشتی و درآمدی رسیدگی شود.

او از تلاش‌های کارکنان هلال احمر در زلزله و سیل استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: در این دو بحران شاهد خدمات‌رسانی بسیار خوب امدادگران و نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان بودیم و این جمعیت در این حوادث نمره ۲۰ کسب کرد.

عضو شورای‌ عالی جمعیت هلال‌احمر، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات استاندار کرمانشاه در مدیریت بحران زلزله و سیل استان، گفت: نظام و دولت به چنین مدیران دلسوز و باتجربه ای نیاز دارد.

امیرسرتیپ نوری، بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از وجود مدیران ناکارآمد دانست و افزود: این گونه مدیران دلسوز نظام، دولت، مردم و سازمان خویش نیستند.

 

 

انتهای پیام/د

پایین بودن حقوق و مزایای امدادگران هلال‌احمر

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار