پیش بینی بوستان جنگلی بیرجند برای اسکان امن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت:برای اسکان امن خارج از شهر بوستان جنگلی بیرجند پیش بینی شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خوش خبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان که بصورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت:برای اسکان امن خارج از شهر نیز ۴۰ هکتار در بوستان جنگلی بیرجند پیش بینی شده که برای اجرای آن نیازمند اعتبار هستیم.


او با بیان اینکه ۷۰ درصد دستگاه‌های خدمات رسان و دانشگاه‌های خراسان جنوبی به سیستم برق اضطراری مجهز هستند، افزود: در بقیه دستگاه‌های اجرایی هم به دلیل کمبود اعتبار، این اقدام انجام نشده است.


خوش خبر با اشاره به اینکه قرداد طرح جامع پدافند استان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت کاری دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال این طرح به سرانجام برسد.


سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور هم از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به تغییر ماهیت تهدیدات افزود: پدافند غیر عامل وظیفه دارد با رصد فناوری ها، تهدیدات را شناسایی و آگاهی بخشی کند.


همچنین در چهارمین روز از هفته پدافند غیر عامل، با حضور مدیر کل بازرسی و و نظارت پدافند غیر عامل کشور، مانور قطع برق در یکی از بانک‌ها برگزار و در مدت یک و نیم دقیقه برق اضطراری با نصب یک ژنراتور به مدار متصل شد.


انتهای پیام/ب


گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در خراسان جنوبی

برچسب ها: وزارت دفاع ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار