درخشش دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رشته نساجی و پلیمر

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: عضو هیئت علمی این دانشگاه نخستین رتبه علمی تمام رشته مهندسی نساجی و پلیمر را کسب کرد.

درخشش دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رشته نساجی و پلیمربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید علی المدرسی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: محمد میرجلیلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد توانست نخستین درجه علمی استاد تمامی مهندسی نساجی وپلیمر استان یزد را کسب کند.

او افزود: بر اساس تز دکترا برای اولین بار در سال۱۳۷۷ در مرکز آزمایشگاهی فیزیک پلاسما واحد علوم و تحقیقات تهران کاربرد فیزیک پلاسما در صنعت نساجی را طراحی کردیم و اکنون نیز به کمک دانشجویان مقطع دکتری در بخش اصلاح سطحی انواع منسوجات و ساخت دستگاه‌های نیمه صنعتی تکمیل منسوجات با روش پلاسمای سرد بسیار مورد استقبال محیط زیست قرار گرفته است  و در حال  توسعه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: این استاد صاحب ۱۹جلد کتاب تالیفی و ترجمه است و موفق به تدوین و چاپ بیش از ٩٠ عنوان مقاله بین المللی و ۱۲عنوان مقاله در ژورنال‌های داخلی و همچنین ثبت چهار مورد اختراع در حوزه کاری خود شده و همچنین دو مرتبه در همایش سالیانه پژوهشگر نمونه استان جایزه دریافت نموده است.

او اظهار داشت: این دانشکده از سال ۱۳۶۱ تاسیس و به عنوان دومین مرکز آموزشی صنعت نساجی در سطح دانشگاه‌ها بعد از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، تاکنون بیش از ۲هزار فارغ التحصیل و بیش از ٥٠ دانش آموخته دکتری داشته است.

المدرسی تاکید کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی یزد  توازون خوبی میان محققان و اساتید با صنعت دارد و باید از توان اساتید هیئت علمی دانشگاه با همکاری دفتر ارتباط با صنعت و با در نظر گرفتن نیاز‌ها و مشکلات صنعت استان در برقراری ارتباط موثر تلاش کرد.

انتهای پیام/ی

 دانشگاه  آزاد یزد در  رشته مهندسی نساجی و پلیمرخوش درخشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۲:۴۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
ایولله