قیمت گوشت گوسفند کاهش یافت

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد گفت: قیمت گوشت گوسفند در یزد با قیمت مصوب دولتی ۸۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

محسن مظفری زاده، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: حداکثر قیمت فروش هر کیلو گرم گوشت گوسفندی بره و بدون دنبه ۸۷ هزار تومان مشخص شد و در واحد‌های صنفی قصابی از تاریخ ۱۳ آبان ماه تا اطلاع ثانوی با همین قیمت در بازار یزد به فروش می‌رسد.

او با اشاره به ثبات قیمت گوشت مرغ در استان، تصریح کرد: در چند ماه گذشته قیمت مصوب دولتی گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مشخص شد و همچنان نیز با همین قیمت به فروش می‌رسد.

مظفری زاده افزود: در صورتی که واحد‌ها محصولاتی را که قیمت مصوب تنظیم بازار دارند را بالا‌تر از این قیمت عرضه کنند، بازرسان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت برای واحد‌های متخلف پرونده تخلف تشکیل داده و برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد  تصریح کرد: نصب نرخ نامه برای واحد‌های صنفی الزامی شده است و مردم با توجه به نرخ نامه نسبت به خرید گوشت اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخ نامه جهت رسیدگی با شماره تلفن ۳۶۲۹۱۷۱۹_۳۶۲۸۲۵۵۱ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ی

گوشت گوسفندی در سرازیری کاهش قیمت

برچسب ها: بازار ، اتاق اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار