مدیر کل پدافند غیر عامل استان:

مانور پدافند غیرعامل استان سمنان برگزار شد

کارخایی گفت: این مانور به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت و افزایش آمادگی در برابر حوادث مختلف با حضور همه دستگاه‌های امدادی به مرکزیت شهرستان سمنان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، کارخایی مدیر کل پدافند غیر عامل استان در مراسم مانور پدافند غیر عامل در سمنان با بیان اینکه این مانور در سطح A شرکت گاز استان سمنان برگزار شده است گفت: این مانور به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت و افزایش آمادگی در برابر حوادث مختلف با حضور همه دستگاه‌های امدادی به مرکزیت شهرستان سمنان برگزار شده است.

او افزود: یکی از اهداف پدافند غیر عامل مصونیت سازی زیرساخت‌ها و حفظ جان مردم است و از این رو امروز این مانور با حضور ۸ استان معین استان سمنان در مواقع بحران برگزار شده است.

کارخایی با اشاره به حضور استان‌های تهران، قم، یزد، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و اصفهان در این مانور تصریح کرد: مهمترین دستاورد پدافند غیر عامل مصونیت سازی کشور در برابر حوادث مختلف است.

شریفی نژاد مدیر کل شرکت گاز استان سمنان هم با اشاره به اینکه عملیات این مانور در دو شهرستان سمنان و مهدیشهر در حال اجراست گفت: در این مانور با قطع گاز ۳۰ نقطعه از این دو شهرستان کار امدادرسانی و مدیریت مناسب حادثه انجام می‌شود.

انتهای پیام / م

قطع گاز ۳۰ نقطعه از دو شهرستان  مهدیشهر و سمنان با اجرای مانور پدافند غیر عامل

برچسب ها: اخبار سیاسی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار