فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:اتفاقات و نا آرامی‌های اخیر در عراق ناشی از شیطنت‌های آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سردار باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:حوادث و نا آرامی‌های اخیر در عراق ناشی از شیطنت آمریکا و بی بصیرتی افراد فریب خورده است.

او در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بندر خمیر افزود: در عراق بیشترین موج سواری را آمریکایی‌ها دارند انجام می‌دهند، همین آمریکایی‌ها که ٢٠٠هزار نفر از مردم عراق را کشتند و هر تیر و تفنگی را بکار گرفتند را پولش را از عراقی‌ها و فروش نفت عراق می‌گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: عده‌ای در زمان دفاع مقدس می‌گفتند ایران بچه‌ها را به جنگ فرستاده است، اما غافل از این بودند کسی آنان را به اجبار نفرستاده این اراده و شوق خودشان بود که در صحنه حاضر شدند.

سردار باقر زاده افزود: این را باید دانست که به انسان تا قصد و نیت، اراده و آهنگ کاری را نداشته باشد حرکتی را انجام نمی‌دهد.

او گفت:در بین مجاهدان راه خدا کسانی هستند که سعادت آیندگان را رقم می‌زنند از نظر همین جنگ، این جنگ که به ظاهر کشتن و کشته شدن است یک الگوها، نماد، اسوه و چراغ‌های روشن و فروزانی بیرون می‌آید که آیندگان از آن‌ها درس می‌گیرند از جمله شهید فهمیده، شهید بهنام محمدی و اگر به دل تاریخ برویم و به کربلا برگردیم قاسم بن الحسن و عبدالله بن الحسن ما این شخصیت‌ها را داریم که نماد و اسطوره شدند وآمدند راه گم نشود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود:جسم ظاهر مهم نیست این پشتوانه و قدرت الهی و ایمانی است که کوه‌ها را جابه جا می‌کند وامریکا از آن هراس دارد.

سردار باقر زاده افزود: جنایات آمریکا نباید فراموش شود چرا عراق به چنین وضعیتی رسیده زیرا دست‌هایی آمدند و در همین فضای مجازی آمریکا را فرشته نجات عنوان کردند و این به دلیل بزرگ کردن آمریکا و فریب دادن بود.

انتهای پیام/ر

آمریکا عامل نا آرامی‌های اخیر در عراق

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.