کواکبیان در تذکر شفاهی:

ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کرد

نماینده مردم تهران گفت: معتقدم که آقای ظریف نباید جلسه را ترک می‌کرد اما چرا سوال بنده از وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد؟

ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در جلسه نوبت عصر امروز مجلس در تذکری شفاهی اظهار کرد: به ترامپ نامتعادل می‌گویم این تحریم‌هایی که علیه کارگر‌های ساختمانی کرده‌ای توهم فشار حداکثری است که راه به جایی نمی‌برد.

او افزود: قبول دارم که آقای ظریف نباید جلسه علنی را ترک می‌کردند، اما چرا سوال من از وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار داده نمی‌شود.

نماینده مردم تهران بیان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح CST و پالرمو را تصویب کنند مجلس و دولت این دو طرح را تصویب کردند و در شرایط فعلی نباید موجب قفل شدن اقتصاد شویم.

کواکبیان بیان کرد: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم اگر موافق شفافیت هستند آرای خود ر ا به صورت شفاف در مورد این لایحه بیان کنند و مسئولیت وضعیت اقتصادی کشور را بپذیرند.

او گفت: وزیر کشور باید در مورد عدم واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وهمچنین توهین به قومیت‌ها در مسابقه ورزشی پاسخگو باشد.

نماینده مردم تهران در پایان خطاب به وزیر ارشاد گفت: یا مجوز ندهید یا اگر می‌دهید پای آن بایستید چرا که خانه پدری توسط دادستانی توقیف شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بالاخره این ظریف باید بره واقعا شلوغی مجلس اعصاب نمی زاره
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۹:۱۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خب وایسه چکار همه کاسه کوزه هارو شکوند سر کیهانو رفت
آخرین اخبار