با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس نواخته شد

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز به مناسبت روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی را در یکی از مدارس تهران نواخت.

زنگ استکبار ستیزی در مدارس نواخته شدبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، زنگ استکبار ستیزی با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس منطقه ۷ تهران به صورت نمادین به صدا درآمد.

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» به صورت همزمان در هزار شهر کشور آغاز شد.

دانش آموزان در این مراسم نمادین با شعار‌های ضد استکبار این روز را گرامی داشتند و با جریان حاکم بر این تفکر مخالفت خود را ابراز کردند.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به وقایع ۱۳ آبان گفت: امروز سه واقعه تبعید امام خمینی (ره) به دلیل اعتراض به کاپیتولاسیون، تظاهرات دانش آموزان علیه رژیم در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال۵۸ را گرامی می‌داریم.

او با اشاره به تقدیم ۳۶ هزار دانش آموز شهید و پنج هزار فرهنگی شهید به کشور که نشان دهنده فداکاری جامعه فرهنگی است، ادامه داد: با امام خود عهد می بندیم تا پای جان برای انقلاب مبارزه می کنیم و اجازه نمی‌دهیم دست دشمن به وطن برسد.

زنگ استکبارستیزی هرساله در روز ۱۳ آبان و به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی و بزرگداشت روز دانش آموز در مدارس سراسر کشور طنین انداز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار