۱۳ آبان اوج استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ۱۳ آبان اوج استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ پاسدار رشیدی گفت: این روز بزرگ و تاریخی، نماد ایستادگی، ولایت پذیری و دعوت از آزادی خواهان برای وحدت و همبستگی علیه دشمن مشترک امت اسلامی و ملت‌های آزاده جهان است.

او ادامه داد: سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه و در حقیقت انقلاب دوم ملت بزرگ ایران بود که تحولات عمیقی در تفکر و فرهنگ این مرز و بوم به ویژه در تعمیق فرهنگ استکبارستیزی به وجود آورد.

رشیدی اضافه کرد: با وجود توطئه‌های شوم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، وجود روحیه مقاومت و ایستادگی در سال‌های اخیر، نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

او گفت: اگر در سال ۵۸ واقعه و رویداد عظیم ۱۳ آبان روی نمی‌داد، انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی سرنوشت تلخی، چون نهضت مشروطه پیدا می‌کرد.

او  افزود: ۱۳ آبان و حضور ملت آگاه و دانش آموزان و دانشجویان خط امام اجازه نداد انقلاب اسلامی به دست لیبرال‌ها افتاده و دچار استحاله شود.

سرهنگ رشیدی همچنین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: اجرای مسابقات و رویداد‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

اوافزود: حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان، حرکتی عمومی و نقطه قوتی برای دوستداران انقلاب است و این راهپیمایی با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه و در حقیقت انقلاب دوم ملت بزرگ ایران بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار