یزد میزبان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی / برنامه مسابقات اعلام شد

یزد میزبان مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، سازمان لیگ با رعایت اصل بی طرفی میزبان مراحل نیمه نهایی و نهایی را معرفی کرد.

بعد از بررسی گزینه‌های مختلف برای میزبانی از مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، تفاهم نامه رسمی میان رئیس سازمان لیگ کشتی و رئیس هیات کشتی استان یزد برای برگزاری این مسابقات در تاریخ ۲۱ آبان ماه امضاء شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی با اعلام این خبر گفت: هدف از این انتخاب ابتدا این بود که می‌خواستیم مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی در یک استان بی طرف برگزار شود. استان یزد هم تقریبا مرکزیت داشت و از طرفی با توجه به علاقه مندی مدیرکل ورزش و جوانان این استان و رییس هیات کشتی یزد برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی، تفاهم نامه به امضاء رسید.


بیشتر بخوانید:قهرمانی ایران در کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان


وی افزود: با اینکه استان‌های دیگری بودند که سابقه و تجربه بیشتری برای میزبانی از مسابقات کشتی داشتند، اما سیاست ما بر این بود با اعطای میزبانی به یزد که کشتی در این استان کمتر توسعه یافته بوده، موجب رشد و تعالی کشتی در یزد شویم.

بر همین اساس برنامه مسابقات نیمه نهایی، رده بندی و فینال نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور اعلام شد.

۴ تیم بازار بزرگ ایران، هیات کشتی سیرجان، سیناصنعت ایذه و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، به صورت ضربدری در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر روبرو می‌شوند و سپس تیم‌های برنده به فینال راه پیدا می‌کنند و تیم‌های بازنده راهی دیدار رده بندی می‌شوند.

برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی به شرح زیر است:

مرحله نیمه نهایی: (۲۱ آبان ماه)

بازار بزرگ ایران-دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان (ساعت ۹)
سیناصنعت ایذه-هیات کشتی سیرجان (ساعت ۱۱)

مرحله نهایی:
دیدار رده بندی (ساعت ۱۶)
دیدار فینال (ساعت ۱۸)

وزن کشی در تاریخ ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۸:۳۰ انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:زمان بازگشت فرنگی کاران امید به ایران مشخص شد


انتهای پیام/

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی در یزد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار