ترامپ: پلوسی عقل خود را از دست داده است/ بهتر است به خانه‌اش بازگردد

رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است نانسی پلوسی به جای استیضاح باید به اوضاع اسف‌بار آتش‌سوزی در حوزه انتخاباتی خود بپردازد.

ترامپ: پلوسی به دلیل روند استیضاح عقل خود را از دست داده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته ضمن حمله لفظی به «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان این کشور و نماینده دموکرات کالیفرنیا اظهار داشت او در جریان پیشبرد استیضاح «عقل خود را از دست داده است».

ترامپ پس از بازگشت از نیویورک، با حضور در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: نانسی پلوسی عقل خود را از دست داده است و صادقانه من فکر می‌کنم او باید به خانه‌اش در سان فرانسیسکو بازگردد.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به آتش‌سوزی‌های جنگلی گسترده در کالیفرنیا افزود: اگر نگاه کنید در حوزه انتخاباتی او چه رخ داده است [متوجه می‌شوید] این منطقه [به دلیل آتش سوزی] در حال تبدیل شدن به جهنم است. توجهی به بی‌خانمان‌ها نمی‌شود. خاکستر در همه جای خیابان‌ها است که به سمت اقیانوس آرام می‌رود. اما او [پلوسی] فکر استیضاح است. او نمی‌خواهد استیضاح کند. می‌دانید چه کسی می‌خواهد استیضاح کند؟ افرادی که حزب را اداره می‌کنند، چپ‌های رادیکال.

در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

دموکرات‌ها می‌کوشند به دلیل رسوایی ترامپ در موضوع اوکراین گیت، روند استیضاح وی را کلید بزنند. با این وجود، کاخ سفید اعلام کرد تا زمانی که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به طور رسمی به تصویب نرسیده از همکاری با این پرونده خودداری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار