معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین المللی در جزایر هرمزگان به توسعه این مناطق کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین المللی در جزایر هرمزگان به توسعه این مناطق کمک زیادی خواهد کرد.

داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نشست هماهنگی برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی ملی جام خلیج فارس در بندرعباس افزود: تلاش می‌شود تا با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این منطقه، مردم کشور و گردشگران با ظرفیت ها، اقلیم، آداب و رسوم و ویژگی‌های خاص طبیعی جزایر خلیج فارس بیشتر آشنا شوند.

او گفت: استان هرمزگان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های مناسب در سال‌های آینده میزبان مسابقات مهم ورزشی ملی و بین المللی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم در این نشست گفت: دومین دوره مسابقات ملی جام خلیج فارس در رشته‌های مختلف ورزشی دهه فجر امسال در جزایر هرمز و بوموسی برگزار می‌شود.

محمودرضا امیاری افزود: توسعه جزایر ایرانی خلیج فارس از برنامه‌های دولت است و تلاش می‌شود با برگزاری رقابت‌های ورزشی به جزایر توجه بیشتری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم در این نشست گفت: گستردگی و پهنه وسیع سواحل، شاهراه بین المللی، وجود ۱۴ جزیره و آب و هوای مساعد و مناسب، هرمزگان را در بین دیگر استان‌های کشور متمایز و منحصر به فرد کرده است.

سعید ناجی افزود: با ظرفیت‌های موجود این استان قابلیت تبدیل شدن به کانون جذب ورزشکاران آبی و ساحلی کشور را دارد.

همچنین در این نشست روسای هشت فدراسیون ورزشی هم نظرات خود را در خصوصی چگونگی برگزاری مسابقات ورزشی در جزایر هرمزگان بیان کردند.

انتهای پیام/ب

برگزاری دومین دوره مسابقات جام خلیج فارس در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.