امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ۱۳ آبان الگوی مبارزه با سلطه قدرت‌های زورگو و مستکبر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی  امام جمعه بخش مرکزی یزد  گفت:  ۱۳ آبان این روز یادآور سه حادثه مهم تاریخی، سالروز تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ است؛ که هر سه این حادثه‌ها در رابطه با جنایت‌های آمریکا است.

او افزود: ما وقایع تبعید امام (ره) هم چنین شهادت جمعی از دانش آموزان را به د ست رژیم شاه از جنایت‌های امریکا و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تسخیر مرکز توطئه استکبار جهانی می‌دانیم و لذا در ۱۳ آبان ماه مردم ایران یک صدا و یک ندا بر علیه استکبار جهانی خصوصا آمریکای جنایتکار فریادهایشان را فرود می‌آوردند.

او تصریح کرد: ما اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم باید توجه به معنویت و خدای متعال داشته و نسبت به توطئه‌های دشمن شناخت کافی داشته باشیم و روز ۱۳ آبان روز توجه مضاعف مردم به توطئه‌های دشمن و استکبار و دشمن شناسی مردم به برکت حرکت انقلابی دانش آموزان ایران اسلامی است.

آمریکایی‌ قابل اعتماد نیست

مدرسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تاکنون ثابت کردند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، عنوان کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی کاملا روشن شد در هیچ کجا آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند هر کدام از دولت‌های آن‌ها با هر گرایشی روی کار آمده و هر دولتی از ما که با هر گرایشی روی کار آمده آمریکایی‌ها پیوسته با ملت و دولت ایران قصد مکاری وحیله گری داشته‌اند.

او تصریح کرد: گرچه استکبار سرش به سنگ خورده و امروز دوران آفول آمریکا آغاز شده، اما آن چه که مخصوصا در جریان برجام ثابت کرده و دیدیم این است که با همه توجه‌ای که بعضی از سیاست مداران ما نسبت به آمریکایی‌ها داشتند آن‌ها هم از پشت و هم از روبرو خنجر زدند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: برای همه ما فرمایشات رهبری به اثبات رسید که هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه چالش است. ما بیشتر از این که هزینه چالش دادیم هزینه سازش را می‌دهیم و هنوز هم باید این هزینه سازش را بدهیم و لذا باید سعی کنیم برجام دیگری بر ما تحمیل نشود و اعتماد بیشتری به دشمن نداشته باشیم.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.