معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور مطرح کرد؛

حضور ۵۰۰ هزار نفری دانش آموزان در دفاع مقدس

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور حضور ۵۰۰ هزار نفری دانش آموزان در دفاع مقدس و شهادت ۳۶ هزار نفر از این دلاور مردان و زنان ایرانی را نشانه رشادت والای این قشر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، قاسم حبیب زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در سخنرانی امروز خود در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان شهرستان نظرآباد با اشاره بر ظرفیت و توانمندی بسیار دانش آموزان گفت: دانش آموزان از گذشته تا به حال با رشادت‌های خود همچون حضور ۵۰۰ هزار نفری در دفاع مقدس و تقدیم ۳۶ هزار شهید در راه میهن و دین اثبات کرده اند که توانمندی مقابله با دشمن و نابودی آن را داشته و دارند.

او افزود: امروز نیز حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سطح کشور مهر تایید و اعلام برائت آنان از مستکبران جهانی و تمام دشمنان اسلام است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: قطعا روح امام خمینی (ره) ناظر بر وضعیت فعلی ما است و می بیند آن فرزندانی که از آنان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم یاد کرده بود هم اینک با پاسداری از انقلاب اسلامی طوری در مقابل دشمن قد علم کرده اند که اگر در گذشته آمریکا را صرفا از کشورمان اخراج کردیم امروز به لطف الهی و رشادت دلاور مردان ایرانی، آمریکای جنایتکار از گوشه گوشه آسیا در حال خروج است.

حبیب زاده با بیان اینکه این حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی یک پیام برای مسئولان دارد اظهار داشت: دانش آموزان عزیزمان همواره حضور فعالانه شان را در عمل اثبات کرده اند و این مسئولان هستند که باید بتوانند به خوبی این ظرفیت غنی را در مسیر درست ساماندهی و راهنمایی کنند.

او در ادامه در تشریح جنایات آمریکا گفت: آمریکایی که امروز فریاد مرگ بر او را سر می‌دهید در عمر چندساله و کوتاه خود که حتی به اندازه یکی از سلسله‌های ایران متمدن با تاریخ ۷ هزار ساله هم نیست، جان ۸/۵ میلیون نفر انسان بی گناه را در سراسر جهان گرفته و بیشتر زمان عمر خود را صرف جنایت و کشت و کشتار نموده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در خصوص فرسایش و سیر نزولی آمریکا بیان داشت: آمریکا امروز طوری در ورطه فرسایش و ضعف قرار گرفته است که رزمندگان غیور اسلام پهباد آن را از چندین هزار متری سرنگون کردند و او حتی توان مقابله نداشت و می‌دانست هر اقدامی علیه ایران ضربه ملهک بر قدرت پوشالی خودش است.

حبیب زاده در پایان اشاره‌ای نیز بر قدرت روز افزون ایران اسلامی داشته و تاکید کرد: همانطور که آمریکا آن آمریکای گذشته نبوده و به گفته صاحبنظران آمریکایی و اروپایی در آستانه فرسایش و تضعیف قرار دارد اتفاقا ما نیز ایران گذشته نبوده و نیستیم و در مسیر احیای تمدن ایرانی اسلامی خود قرار داریم.

او افزود: به فرموده مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته در هر  بخش ۴۰ برابر پیشرفت نموده و بی شک آینده مان بسیار روشن‌تر هم خواهد بود.

انتهای پیام/ش .ق

سخنرانی معاون سیاسی سازمان مستضعفین کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار