۲ کشته و ۴ مجروح در تصادفات جاده‌های اراک

حوادث رانندگی در محور‌های اراک ۲ کشته و ۴ مجروح در پی داشت.

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از ۲ حادثه رانندگی در محور‌های اراک با ۲ کشته و ۴ مجروح خبرداد.

سرهنگ ایرج کهریزی گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۷:۵۴ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تنه پل در کیلومتر ۴۳ محور اراک - توره رخ داد، تنها سرنشین آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده خودرو نیز مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

او اضافه کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه "عدم توجه به جلوناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی پراید" بیان شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۱۷:۵۳ همین روز، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با خودروی پراید در کیلومتر ۳۴ محور ازنا - اراک به وقوع پیوست، سرنشین خودروی پراید براثرشدت جراحات وارده جان سپرد و ۲ سرنشین دیگر خودروی سمند و راننده خودروی پراید نیز مجروح و به وسیله نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

او اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان" انحراف به چپ راننده خدرو راننده خودروی سمند"علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ کهریزی درپایان از تمامی رانندگان خواست تا به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادثی همواره در هنگام رانندگی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

انتهای پیام / ج

حوادث رانندگی در محور‌های اراک ۲ کشته و ۴ مجروح در پی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.