فریاد «مرگ بر آمریکا» در قم طنین انداز شد/ تجلی استکبار ستیزی مردم قم در تجمع بزرگ ۱۳ آبان

راهپیمایی استکبار ستیز و دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایت مدار قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جمع کثیری از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، بسیجیان و اقشار مختلف مردم قم صبح دوشنبه همزمان با یوم الله ۱۳ آبان با تجمع در میدان روح الله و از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در این شهر به سمت حرم حضرت معصومه (س) راهپیمایی کردند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در قم طنین انداز شد/ نفی سازش با مستکبران

تعداد بسیاری از دانش آموزان که از نقاط مختلف شهر به سمت میدان روح الله حرکت کرده بودند در طول مسیر پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی و همچنین پلاکارد‌هایی مبنی بر انزجار از استکبار جهانی و آمریکا و همچنین اعلام حمایت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب در دست داشتند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در قم طنین انداز شد/ نفی سازش با مستکبران

راهپیمایی کنندگان در طول این مسیر شعار‌هایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر اسرائیل» و «آمریکا در چه فکریه؛ ایران پر از بسیجیه» سر دادند و انزجار خود از مستکبران و جنایتکاران جهان به ویژه آمریکا و رژیم اشغالکر قدس را اعلام کردند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در قم طنین انداز شد/ نفی سازش با مستکبران

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، بهرام سرمست استاندار قم، مرتضی حیدری فرماندار قم، جمعی از اعضای جامعه مدرسین و اساتید حوزه، تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی قم نیز در این راهپیمایی حماسی حضور داشتند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در قم طنین انداز شد/ نفی سازش با مستکبران

مردم ولایت مدار قم در این راهپیمایی با شعار‌های خود و پلاکارد‌هایی همچون «هیهات من الذله» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» که در دست داشتند ضمن نفی هرگونه سازش و مذاکره با آمریکای جنایتکار خواستار هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های دشمنان و همچنین حفظ اقتدار نظام و کشور توسط مسئولان شدند.

سخنران پایانی این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/ح

نفی سازش با مستکبران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار