استاندار قم:

طرح‌های آبخیزداری در رودخانه قمرود باید با سرعت انجام شود

سرمست گفت:سال گذشته با هم‌افزایی و انسجام و هم‌چنین هماهنگی با اعضای ستاد بحران توانستیم بحران سیل را مدیریت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که شامگاه یکشنبه در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد،گفت: باید در زمان بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه میزان تاب‌آوری مردم را افزایش دهیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم؛ میزان تاب‌آوری مردم قم در زمان بحران‌ها بالا است، ولی باید بیشتر در این زمینه سرمایه‌گذاری انجام شود.

به گفته سرمست ،سال گذشته با هم‌افزایی و انسجام و هم‌چنین هماهنگی با اعضای ستاد بحران توانستیم بحران سیل را مدیریت کنیم در حالی که وضعیت رودخانه قم بسیار بحرانی بود، ولی با مدیریت مناسب و پیش بینی خوب بر این بحران فائق آمدیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید طرح‌های آبخیزداری در رودخانه قمرود با سرعت انجام شود طرح‌های آبخیزداری در بالادست کهک نتیجه مثبتی داشته است.

استاندار قم با بیان اینکه مدیریت ما مبتنی بر پیش بینی برآورد‌ها بود و با کار کارشناسانه به استقبال بحران رفتیم، گفت: ستاد بحران در قم قبل از استان‌هایی که با سیل روبرو بود تشکیل شد و خوشبختانه با همکاری نمایندگان مجلس، فعالیت خوب معاون امور عمرانی و ستاد بحران مشکلی در قم وجود نیامد در حالی که رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور نگرانی خود را از شرایط رودخانه قمرود بیان کردند، ولی با این مدیریت از ستاد بحران قم تشکر کردند.

استاندار قم در پایان با اشاره به قانون جدید مدیریت بحران از دستگاه‌های اجرایی و مدیران خواست این قانون را مطالعه تا طبق این قانون جدید شرح وظایف خود را بدانند و طبق آن فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح

طرح‌های آبخیزداری در رودخانه قمرود باید با سرعت انجام شود

برچسب ها: استاندار قم ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار