برگزاری مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی آب و فاضلاب مازندران

اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب مازندران در محل تصفیه خانه فاضلاب شهری ساری برگزار شد.

حمید محمدزاده معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات به هنگام و بهینه به مشترکان، و آشنایی با استاندارد‌های فنی حوزه آب و فاضلاب گفت: یافتن استعداد‌های فنی افراد، افزایش سرعت و کیفیت انجام کار همچنین تبادل دانش و روش‌های اجراء، و ایجاد انگیزه نیرو‌های عملیاتی را به عنوان بخشی از مزایای برگزاری مسابقات مهارت در حوزه بهره برداری از تأسیسات آبرسانی بیان کرد.

او با اشاره به گستردگی و پراکندگی بالای تأسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی مازندران افزود: ۱۳ هزار و ۹۷۱ فقره نصب انشعاب جدید آب و بیش از ۲۸ هزار مورد رفع حوادث و شکستگی در حوزه آبرسانی روستایی اجرا شد.

میثم صلواتی سرپرست تیم‌های اعزامی شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز طی سخنانی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سه سطح استانی، بلوکی و ملی و اعلام رضایت از نتایج به دست آمده تیم‌های آبفار حاضر در مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در مرحله استانی در ۲ بخش تئوری و عملی در ۵ حوزه رفع عیب تابلو‌های برق، تعمیرات خطوط لوله، نصب انشعاب فاضلاب، نصب انشعاب آب و آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی برگزار شد.

او آموزش‌های فنی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های کاربردی و همچنین تجهیز اکیپ‌های عملیاتی را از ضروریات ارائه خدمات سریع و مطلوب خواند و تشکیل تیم‌های واکنش سریع را در راستای تحقق این اهداف ضروری دانست.

در این دوره از مسابقات در حوزه عیب یابی تابلو‌های برق نماینده آبفار مازندران از بین ۴ تیم حاضر با ترکیب قدرت الله محمدی فر و هاتف موسوی و سرپرستی سینا روحانی با کسب رتبه دوم، در حوزه نصب انشعاب فاضلاب از بین ۷ تیم حاضر ابو الحسن عباسی و ذات الله ایزدی از امور جویبار با سرپرستی مهندس امیر محمدی تبار با کسب رتبه سوم همچنین در حوزه نصب انشعاب آب از بین ۴ تیم حاضر فریدون زارع از امور نور با سرپرستی مهندس رنجبر با کسب رتبه دوم حائز رتبه‌های برتر شدند.

طی مراسمی با حضور عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، معاونین و روسای ستادی لوح تقدیر و هدایای نفیسی به آن‌ها اهداء شد.

انتهای پیام/س
 

برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی آب و فاضلاب مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.