تداوم راه امام و شهدا با حضور دشمن شکن مردم مهاباد در راهپیمایی ۱۳ آبان

مردم غیرتمند و دشمن شناس مهاباد با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر بر تداوم راه شهدا و مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در اجتماع پرشور مردم انقلابی مهاباد گفت: حضور آگاهانه مردم این خطه، نشان داد همه انسان‌های آزاده به این واقعیت رسیده اند که آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی غیر قابل اعتماد و دشمن بشریت است.

ماموستا امامی افزود: همه از عمق وجود شعار مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زنیم و آرزومند نابودی همه مستکبران عالم هستیم.

او اضافه کرد: یاد آوری رشادت و از جان گذشتگی شهدای ۱۳ آبان ۵۷ و رهنمود‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری روشنگر راه مقاومت در مقابله با ظالمان و دفاع از مظلومان است.

شاوله مدیریت آموزش و پرورش مهاباد نیز در جمع راهپیمایان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان یاد آور رشادت‌ها و حماسه‌های عظیم ملت شریف ایران بویژه دانش آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

او با تشریح وقایع مهم ۱۳ آبان گفت: این روز روایت گر تاریخ پر افتخار ملت ایران در مقابله با مستکبران عالم است و این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری ماهیت استعمارگر این رژیم برای همگان روشن شده است.

او با تاکید بر اینکه ملت ایران با هیچ ملتی سر عداوت ندارد تصریح کرد: ایرانیان و ملت‌های آزاده دنیا، مخالف تفکر و خوی شیطانی حاکم بر کشور‌های استعمارگر هستند.

انتهای پیام/ه

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.